עוד שלושה מתנדבים עם תיק ציוד מלא ומתנדב חדש נוסף בסניף.

השבוע,  צוידו על ידי הנהלת הסניף, דוד לף וסגנו צביקה רובין יחד עם ראשי הצוותים רחל הולצר, יונה רבינוביץ ואלחנן ורטהיים, המתנדבים מוריה גמליאל ועליסה קולמן מצוות גבעת שרת ושלמה גולדשמיט מצוות רמת בית שמש ג' בתיק ציוד מלא עם מיטב הציוד הרפואי המקצועי להצלת חיים. החובשים הצטרפו לחבריהם באיחוד הצלה סניף בית שמש ככוננים מן המניין לאחר שהשלימו בהצלחה את שלב ההשתלמות. 

המתנדב דובי קריינס מרמת בית שמש ג' הצטרף אמש כחובש בסניף. 

נציין שבשבועות האחרונים הצטרפו אלינו מספר מתנדבים חדשים שיחזקו את המענה הרפואי בגזרת בית שמש.  נאחל לכולם הצלחה רבה ושיזכו להציל חיים.

עוד שני מכשירי דפיברילטור להצלת חיים באיחוד הצלה סניף בית שמש:

ברכות למתנדבים דודו עמר ראש צוות ותיקה ולמתנדב אילן פרגר משכונת שיינפלד לרגל קבלת מכשיר דפיברילטור אשר ישמש אותם בפעילותם להצלת חיים במסגרת התנדבותם באיחוד הצלה סניף בית שמש.   

את המכשירים העניקו להם ראש הסניף דוד לף וסגנו צביקה רובין  יחד עם ראש צוות גבעת שרת רחל הולצר.

בהצלחה רבה ושיזכו להציל חיים.

דובר איחוד הצלה.