"שבריריות תקופה זו מבהירה לכולנו את הצורך הקיומי להישמר ולשמור על ההנחיות ועל הבריאות ולא בגדר המלצה בלבד.
על כל אחד מאתנו מוטלת האחריות האישית והכללית להישמר על נפשותינו ולהיצמד להנחיות, לקחת אחריות ורק כך נצליח במשותף למגר את ההשלכות הגורליות של המגפה.
עקומת התחלואה בבית שמש מדאיגה ולכן, אנחנו צריכים להשמר שבעתיים!
אני מאחל לתושבי העיר היקרים בריאות איתנה, שנה מבורכת בכל מובן, ערבות הדדית וחזרה לשגרה במהירה - שנה טובה!"






