"סיפרנו לראש הממשלה על ההיערכות העירונית ועל העבודה הקשה המושקעת בעיר במאמץ לבלום את קצב ההדבקה. הצעתי לחזק את הרשויות המקומיות, לתת לנו יותר כלים לטפל בבעיות הקורונה. כך ימנע סרבול והעסק יתנהל בצורה יעילה יותר. אנחנו יודעים הכי טוב מה הציבור שלנו צריך".
קרדיט תמונה: לשכת סגן ומ"מ ראש העיר.







