עוד הדגישה ראש העיר בלוך :" לצערנו לא מחשבים את החולים בפועל בעיר ולא לפי רישום כתובות.צריך לייעד משאבים לטובת הסברה תוך הקמת מטה משותף לאומי המשלב נציגי שלטון מקומי" 

רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש