עוד הדגישה ראש העיר בלוך :" לצערנו לא מחשבים את החולים בפועל בעיר ולא לפי רישום כתובות.צריך לייעד משאבים לטובת הסברה תוך הקמת מטה משותף לאומי המשלב נציגי שלטון מקומי"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש
פורסם בתאריך: 08/09/2020 18:32
עוד הדגישה ראש העיר בלוך :" לצערנו לא מחשבים את החולים בפועל בעיר ולא לפי רישום כתובות.צריך לייעד משאבים לטובת הסברה תוך הקמת מטה משותף לאומי המשלב נציגי שלטון מקומי"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש