הודעת דוברות עיריית בית שמש:
בהמשך לאירוע הוונדליזם החמור שהתרחש השבת בו נתקלו רוכבי אופניים בחוט שנמתח כמכשול: ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך שוחחה הלילה (מוצ"ש) עם מפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טובול וביקשה ממנו לעשות הכל על מנת למצוא את העבריינים ולהביאם לדין.
רה"ע ד"ר עליזה בלוך: "מדובר בעבריינים פורעי חוק שמסכנים את ביטחון התושבים ופוגעים במרקם החיים של העיר שלנו. בית שמש כעיר שתושביה חפצי שלום, לא תתן לעבריינים לקבוע פה סדר יום, אני מוקיעה מכל וכל את אותם קיצוניים וסומכת על משטרת ישראל שתשים עליהם את ידה ושולחת איחולי החלמה מהירה לפצועים".
תמונה אילוסטרציה. שמשנט.






