חמ"ל הפינויים של עיריית בית שמש ממשיך לפעול בתאום עם נציגי קופות החולים ופיקוד העורף לפינוי חולים ומבודדים.
על כל שינוי מתמונת מצב זו נעדכן.
עיריית בית שמש קוראת לכל תושבי העיר המשיכו והקפידו על הכללים: חבישת מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה.המשך ההקפדה תבלום ותצמצם את התפתחות התחלואה.
שבוע טוב.






