הגברת ששמה מרינה מרים לנדא, ניהלה במשך תקופה ארועים פרטיים, בין יתר עיסוקיה השתתפה בשנת 2018 בתחרות מיסיס  ישראל וזכתה בה בתואר סגנית ראשונה.   

מרינה מתמודדת עם מחלתה בגבורה ואנו מאחלים לה בריאות ואושר עד מאה ועשרים שנה.
 

תמונה באדיבות- מרינה. קרדיט צלם: Sergey Fishbakh

לסרטון מהארוע המרגש של "הגשם" בשלהי אוגוסט, הכנסו לדף הפייסבוק של שמשנט.סרטון באדיבות מרינה.