תמונות מביקור נשיא המדינה ראובן ריבלין
בפתיחת שנת הלימודים בעיר בית שמש. נשיא המדינה ביקר יחד עם רה"ע ד"ר עליזה בלוך בבית הספר הממ"ד על אזורי ברוח אנתרופוסופי "גשר" ובבית הספר "תפנית".
פורסם בתאריך: 01/09/2020 12:48


באדיבות דובר עיריית בית שמש- רועי לחמנוביץ.