נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין הבוקר, יום ג', 1/9, בביקור בעיר. הנשיא קיבל את פניהם של תלמידי כיתה א' בבית הספר 'גשר' והוא יבקר גם בביה"ס התיכון 'תפנית'.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בדף הפייסבוק שלה:
"כבוד נשיא מדינת ישראל ראובן ריבלין העיר בית שמש מקבלת את פניך בזרועות פתוחות.
פתחנו וארחנו את נשיא המדינה בבית הספר הממ"ד על אזורי ברוח אנתרופוסופי "גשר".
הנשיא גזר סרט וברך את ברכת שהחיינו. שוחח עם תניא מנהלת בית הספר ועם התלמידים בכיתה".






