סגן מ"מ רה"ע משה שטרית מכריז על פתיחת מתחם נינג'ה בבית שמש!
משה שטרית: "אחרי הכנה ארוכה, אנחנו שמחים להודיע על פתיחת הנינג'ה ספוט (Ninja Spot) אצלנו במרכז הקהילתי פסגות השבע. מדובר במתחם מקצועי לאימוני נינג'ה ופארקור ברמה הגבוהה ביותר. משלב מתקני נינג'ה, קיר מעוקל, מזרנים מתנפחים, קיר טיפוס ייחודי, ומכשולי פארקור".
פורסם בתאריך: 31/08/2020 19:39
משה שטרית:
"המתחם יפעיל חוגי נינג'ה, פארקור וטריקינג החל מגיל 4, ואימונים פתוחים לנוער ומבוגרים שרוצים לפתח את היכולות הגופניות והמנטליות שלהם ולהצליח להוציא מעצמם את המקסימום האפשרי. אין צורך בידע מוקדם, מוזמנים לחווית נינג'ה אמיתית!"
לצפייה בסרטון המתחם:
https://www.facebook.com/184618665071935/posts/1466818693518586/