החל ממחר ובימים הקרובים בין השעות 07:00-09:00 ובין 12:00-16:00, יוצבו נהגים עם אוטובוסים נוספים בהמתנה לתגבור במצב של עומסי תנועה הצפויים בקרבת מוסדות החינוך ובצירים המרכזיים.

התגבורים יוכוונו לפי הצורך בכל הקווים הפנימיים בעיר. 

עיריית בית שמש: "ראש העיר מודה לחברת סופרבוס על ההתגייסות והבנת הצרכים בימי העומס של פתיחת שנת הלימודים".

דוברות עיריית בית שמש. 

תמונה ארכיון.