החל ממחר ובימים הקרובים בין השעות 07:00-09:00 ובין 12:00-16:00, יוצבו נהגים עם אוטובוסים נוספים בהמתנה לתגבור במצב של עומסי תנועה הצפויים בקרבת מוסדות החינוך ובצירים המרכזיים.
התגבורים יוכוונו לפי הצורך בכל הקווים הפנימיים בעיר.
עיריית בית שמש: "ראש העיר מודה לחברת סופרבוס על ההתגייסות והבנת הצרכים בימי העומס של פתיחת שנת הלימודים".
דוברות עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.






