"בית שמש היא של כולנו ועל כולנו האחריות לעיצובה של העיר, תןך מבט להווה עם מחשבות לעתיד".
למעונינים לקחת חלק בועדת ההיגוי העירוני- מוזמנים לשלוח את תפיסתם במייל לכתובת המופיעה בתמונה, תחת הכותרת- בית שמש בת 70, עד תאריך 15/9/20.
פורסם בתאריך: 31/08/2020 14:50
"בית שמש היא של כולנו ועל כולנו האחריות לעיצובה של העיר, תןך מבט להווה עם מחשבות לעתיד".
למעונינים לקחת חלק בועדת ההיגוי העירוני- מוזמנים לשלוח את תפיסתם במייל לכתובת המופיעה בתמונה, תחת הכותרת- בית שמש בת 70, עד תאריך 15/9/20.