משה שטרית בדף הפייסבוק שלו: 

"מתחילים את שבוע החסד.
היום ומחר ניתן יהיה לתרום דם במרכז קהילתי פסגות השבע בין השעות 16:30-21:00.
אני כבר תרמתי, מה איתכם?
בואו לעשות משהו טוב!".

שבוע החסד החל היום, ראשון ויתקיים עד ליום חמישי במרכז קהילתי פסגות השבע בתאריכים 

י'- י"ד אלול תש"פ 30.8.20- 3.9.20 

התרמת דם- מטעם מד״א יתקיימו בימים ראשון ושני

התרמת שיער- מטעם זכרון מנחם ביום שלישי ובמהלך השבוע במספרות שהתנדבו לשם כך 

1. סלון גילה רח' נחל לכיש 5/5 בית שמש

טלפון לתיאום: 029991241 

2. אבי אמסלם רח' שביל הל"ה בית שמש

טלפון לתיאום: 029999075 

3. מספרת עדי אפריאט  רח' זבוטינסקי בית שמש

טלפון לתיאום: 0507640499

4. אבישי בן גיגי  רח' החלוצים 30 בית שמש

טלפון לתיאום: 0506656775   /  0773380066

תהיה אפשרות להכין מארזים מתוקים לחיילים ולילדים חולים, עיצוב פלסטרים לילדים חולי סרטן וכן מכירת מוצרים און-ליין שיצרו אנשים בעלי צרכים מיוחדים 

וביום חמישי שיח מקרב והפרשת חלה עם הרבנית ימימה ואומנים שונים. 

נועה  נבון מובילת שבוע החסד:

"שבוע החסד מוקדש לרפואת: טוהר בת נועה, מיכל שושנה בת טובה הדסה וחיה בת מזל בת אסנת  בתוך שאר חולי עמך ישראל, 

תודה לראש העיר הגב' עליזה בלוך ולסגן ראש העיר ומ"מ מר משה שיטרית, שתומכים ומחזקים בכל דרך. למרכז קהילתי פסגות השבע על בית חם ולעומד בראשה מימון בן חמו שעמל ללא לאות שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. לדניאלה, לשיראל וליובל על ההשקעה האינסופית, כל זה לא היה קורה בלעדיכם. 

ואתם..תודה מראש! בואו לעשות טוב! נחכה לכם".

בתמונה- משה שטרית תורם דם. מקור- פייסבוק.