הערב התקיים בהשתתפות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ועו"ד רינה הולנדר, סגנית ראש העיר וממונה על המחלקה לקידום מעמד האשה, שנשאו דברי ברכה והערכה בפני חברות מועצת הנשים.
ראש העיר הביעה התפעלות רבה ונכונות להתגייס לטובת קידום הפרויקטים שהוצגו בפנייה ופרויקטים עתידיים של חברות מועצת הנשים למען נשות העיר.
בהמשך הערב חולקו לחברות מועצת הנשים תעודות, ע"י עו"ד רינה הולנדר, סגנית ראש העיר,
גב' אורנה נחמני, מנהלת פרויקטים בלשכתה של עו"ד רינה הולנדר, וגב' אורנה צאיג, מנחת קורס מועצת הנשים.
עו"ד רינה הולנדר: "היה מרגש להגיע לקו הגמר, סוף שהוא התחלה של משהו חדש. אני מודה לגב' אורנה נחמני על הפקת האירוע, לגב' אורנה צאיג על הנחיית הקורס במקצועיות ובלבביות, ועל הייעוץ, הלווי והתמיכה לכל אורך הדרך, ולחברות מועצת הנשים על תרומת זמנן ומרצן למען נשות העיר. בקרוב נעדכן בפרטים נוספים על הפרויקטים המדוברים".
בהצלחה לכולן!







