הדיירים הכשירו את השטח עבור חנייה לביניין ועתה תוכנית הצבת הקראוונים באותו שטח הוא מבחינתם גניבת כבשת הרש, הם אומרים לשמשנט.
למערכת הגיעו תגובות של דיירים זועמים שאומרים כי הם מתכוונים להילחם בכל כוחם עד חורמה בתוכנית ולא לאפשר את הקמתה.
חברי סיעת הליכוד בעיר ובראשם מר שלום אדרי, תומכים בעמדת התושבים, והביעו את דעתם באופן שאינו משתמע לשתי פנים.
סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית לשמשנט:
"זה לא יהיה. הפתרון המוצע לא עומד על הפרק עבורנו. העברנו מסר ברוח דומה".
פנינו לדובר העירייה בשאלות הנ"ל ונפרסם את תגובתו כשתתקבל במערכת:
מטעם מי הקרוואנים המיועדים להצבה?
ידוע כי השטח שייך לעירייה.
מתי בדיוק, אמורים להציב שם את הקרוואנים?
במידה וכן, האם ומה יהיה הפיתרון שיוצע לדיירים?
עוד אנו מבקשים לדעת, מה היא תגובתה של העירייה, על העובדה שסיעת הליכוד, יחד עם הדיירים מתנגדת לכך בתוקף?
נמשיך לעקוב ולעדכן בהתפתחויות.






