סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית:
"כבכל שנה, רשת המרכזים הקהילתיים בית שמש נערכת לשנה החדשה עם חוברת חוגים עשירה ומגוונת.
ההכנות לשנה הבאה היו מורכבות, הקורונה משנה סדרי עולם, וכולנו צריכים לעמוד בתקנות. צוות המתנ"סים עשה את כל המאמצים כדי לעמוד בכך.
תודה לצוות, תודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך ותודה לכם על הבעת האמון.
הרשמה לחוגים דרך האתר!"






