רשת המרכזים הקהילתיים ממשיכה להתאים עצמה למציאות הקורונה המורכבת. לאחר עבודה קשה ומאומצת של מנהלי ועובדי הרשת, ותחת הגבלות משרד הבריאות, הצליחה הרשת להעמיד לרשות התושבים מבחר רב של חוגים- חוגי תנועה, ספורט, מוזיקה, מחול, אומנות ועוד לכל האוכלוסיות ולכל הגילאים, מהגיל הרך דרך ילדים ונוער וגם למבוגרים ולגמלאים. כולם יוכלו להתפתח, ללמוד וליהנות בשנת החוגים שמתחילה ב1 לספטמבר.
סגן ומ"מ ראש העיר והממונה על המרכזים הקהילתיים, משה שטרית:
"שנה חדשה בפתח, והמרכזים הקהילתיים שבים ומציעים לכם תכנית עשירה, מגוונת, מקיפה ומעל הכול איכותית.
מגפת הקורונה המשנה סדרי עולם, משנה משמעותית גם את היערכויותינו במרכזים הפזורים ברחבי העיר. השנה עלינו לעמוד בתנאים נוקשים ובהוראות בלתי מתפשרות כדי למנוע מפגעים בריאותיים והדבקות בקרב מבקרינו הרבים. שתדעו שאנו עושים את כל המאמצים כדי לעמוד בכך. זה מאתגר, זה קשה, אך זה אפשרי.
אני רוצה להודות לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על התמיכה והדחיפה, לעמית קדמון מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים ולכלל עובדי הרשת שעובדים קשה למען תושבי העיר. ובעיקר לכם תושבי בית שמש על הבעת אמון והשתתפות בפעילותינו".
מרשת המרכזים הקהילתיים נמסר:
"החוגים השנה יתקיימו תוך שמירת הנחיות משרדי הבריאות והחינוך וע"פ כללי 'התו הסגול'. הנכנסים למרכזים ממלאים הצהרת בריאות, אנו מחייבים עטיית מסיכות על הפה והאף וכן על שמירת מרחק שני מטר. לפני תחילת כל חוג או פעילות אנחנו מחטאים ומנקים משטחים וציוד רלוונטיים, וכן בסיום הפעילות לא נאפשר התקהלות בשטח המרכז הקהילתי".
במרכזים הקהילתיים מבינים שהימים הם ימים מורכבים ולכן הם החליטו להקל על התושבים במגוון נושאים:
• מתחייבים לספק 36 מפגשים שנתיים בכל חוג. במידה ובגלל הקורונה יתבטל מפגש, הרשת מתחייבת להחזירו במהלך שנת החוגים, ואם לא אז יינתן החזר כספי.
• במידה ומשתתף/ת יהיה בבידוד או נושא/ת את הנגיף, יינתן זיכוי עבור המפגשים הרלוונטיים.
• מתוך הבנת המצב הכלכלי, השנה הרשת לא תגבה מראש באשראי את העלות השנתית של החוג. החיוב יבוצע על בסיס חודשי בלבד.
• לנרשמים עד לתאריך 15.9 יינתן חודש חוגים חינם (חודש יוני).
בימים אלו חוברת החוגים מחולקת במוקדי החלוקה ברחבי העיר, וניתן יהיה להירשם בצורה מסודרת ובטוחה דרך את "רשת מרכזים קהילתיים בית שמש" WWW.MATNASBS.ORG.IL
או במרכזים הקהילתיים.






