רשימת בתי הספר הזוכים:
תיכון ברנקו וייס, תיכון ברנקו וייס- אתגרי, ישיבת אהבת ישראל , שעלי תורה, אמי"ת דביר, אולפנת אהבת ישראל, סמינר פניני חן ואולפנת נגה.
משרד החינוך בודק את הישגי החטיבות העליונות ומדרג את בתי הספר בפריסה ארצית. קביעת ההצטיינות משלבת בין הפעילות בתחום המעורבות החברתית והמדדים הערכיים יחד עם השגים הלימודיים ושיפור ההשגים הלימודיים משנה שעברה.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מברכת וגאה בעבודה החינוכית הנעשית בבתי הספר בעיר. פעילות ענפה במעורבות חברתית וערכית. עבודה חינוכית המולידה הגשים ושיפור בהשגים בין שנה לשנה. אין לי ספק כי צוותי החינוך ימשיכו גם בשנת תשפ"א בהובלת השינוי החינוכי בעיר."
סגן ראש העיר וממונה חינוך הרב ישיעהו ארנרייך :"אני גאה במורי ובתלמידי בתי הספר על ההשגים המרשימים. העבודה החינוכית ליצירת מצוינות חברתית ולימודית ראויה להוקרה וברכתי החמה נתונה להם"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.






