ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בדף הפייסבוק שלה:
"תיכון "ברנקו וייס" בית שמש - אתם אלופים
אני שמחה לברך את המנהל יואב חג'בי יחד עם הצוות החינוכי המדהים על ההישג יוצא הדופן:
אחד מתוך עשרת התיכונים המצטיינים בישראל לשנת תש"ף.
פתחנו מכללה לטכנאים והנדסאים , חידשנו את הספרייה הבית ספרית ואין לי ספק שכל העשייה הברוכה הזאת ועוד תוסיף ותתרחב בשנת הלימודים שנמצאת בפתח.
אני נרגשת לברך את יו"ר רשת "שעלים" הרב נסימי ומנכ"ל הרשת הרב בן חיים על הופעת אולפנת "גילה" בצוותא עם תיכון "ברנקו וייס" בניהולו של יואב חג'בי , ברשימת עשרת בתי הספר הטובים בישראל לשנת תש"ף.
אולפנת "גילה" ותיכון "ברנקו וייס" מביאים לידי ביטוי את העשייה החינוכית האדירה בעיר.שגרירי החינוך של בית שמש בישראל.
צוותי חינוך איכותיים מן המעלה הראשונה, יצירתיים ומחוללי שינוי.
המשיכו כך! תושבי העיר בית שמש גאים בכם.
אני גאה בכם".
תמונה- פייסבוק ראש העיר.







