סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית:

פותחים את השנה בנתינה!

שבוע החסד יתקיים בשבוע הבא בין הימים ראשון עד חמישי.
בין הפעילויות החשובות: התרמת שיער- בשיתוף זיכרון מנחם, התרמת דם- בשיתוף מד״א, הכנת מארזים מתוקים לחיילים ולילדים חולים, מכירת מוצרים שיצרו אנשים בעלי צרכים מיוחדים, עיצוב פלסטרים לילדים חולי סרטן והפרשת חלה 

פרטים מלאים במודעה המצורפת!

תודה גדולה לנועה נבון על ההובלה והשיתוף וכמובן למימון בן חמו וצוות מרכז קהילתי פסגות השבע.

בואו לעשות טוב!! 

נועה נבון:

"בדיוק לפני שנה אירגנתי יום הולדת קצת אחרת, בצורת יריד חסד, כשהעלתי את הרעיון לא האמנתי שההתגייסות תהיה כל כך גדולה, זה לא קרה לבד, לשם כך התגייסו רבים וטובים. היה עוצמתי ומרגש ביותר , נתרמו שם כ 50 מנות דם שהגיעו למאות אנשים, כ 40 צמות לחולות סרטן, קרוב ל 300 חבילות לחיילים, נמכרו מוצרים של בעלי צרכים מיוחדים ועוד, 

בין הבנות שתרמו שיער הייתה גם ביתי טוהר, 

שבוע וחצי אחרי שתרמה ושנתרמו ביריד צמות לנערות ונשים חולות בסרטן , גילו לה את המחלה. 

הזעזוע היה גדול. 

ככה עברה לה  שנה, מאתגרת, קשה. שנה מאז שהמחלה נכנסה אלינו הביתה בדלת הראשית,

שנה שמתוכם שהינו מעל חודשיים בטיפולים והקרנות בארצות הברית, שנה שהעולם התמודד עם חולי ומגיפה, 

ככה סיימנו וככה אנחנו מתחילים את השנה.  

וכך עלה הרעיון לערוך שבוע חסד גם השנה,

שנה שנייה ברצף עם הרחבה ל- שבוע חסד והתאמות לתנאי קורונה.

אז קצת פרטים, פותחים את השנה בנתינה! שבוע החסד יתקיים בשבוע הקרוב, בימים ראשון עד חמישי במרכז קהילתי פסגות השבע בתאריכים 

י'- י"ד אלול תש"פ 30.8.20- 3.9.20 

התרמת דם- מטעם מד״א יתקיימו בימים ראשון ושני

התרמת שיער- מטעם זכרון מנחם ביום שלישי ובמהלך השבוע במספרות שהתנדבו לשם כך 

1. סלון גילה רח' נחל לכיש 5/5 בית שמש

טלפון לתיאום: 029991241 

2. אבי אמסלם רח' שביל הל"ה בית שמש

טלפון לתיאום: 029999075 

3. מספרת עדי אפריאט  רח' זבוטינסקי בית שמש

טלפון לתיאום: 0507640499

4. אבישי בן גיגי  רח' החלוצים 30 בית שמש

טלפון לתיאום: 0506656775   /  0773380066

תהיה אפשרות להכין מארזים מתוקים לחיילים ולילדים חולים, עיצוב פלסטרים לילדים חולי סרטן וכן מכירת מוצרים און-ליין שיצרו אנשים בעלי צרכים מיוחדים 

וביום חמישי שיח מקרב והפרשת חלה עם הרבנית ימימה ואומנים שונים. 

שבוע החסד מוקדש לרפואת: טוהר בת נועה, מיכל שושנה בת טובה הדסה וחיה בת מזל בת אסנת  בתוך שאר חולי עמך ישראל, 

תודה לראש העיר הגב' עליזה בלוך ולסגן ראש העיר ומ"מ מר משה שיטרית, שתומכים ומחזקים בכל דרך. למרכז קהילתי פסגות השבע על בית חם ולעומד בראשה מימון בן חמו שעמל ללא לאות שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. לדניאלה, לשיראל וליובל על ההשקעה האינסופית, כל זה לא היה קורה בלעדיכם. 

ואתם..תודה מראש! בואו לעשות טוב! נחכה לכם". 

בברכת בריאות והחלמה מהירה ושלמה לכל החולים.