חניכי המכללה לשוטרים, תורמים מידי שנה לתלמידים מיעוטי יכולת בעיר ילקוטים וציוד מקיף לביה"ס.
התרומות מגיעות מכספם הפרטי של החניכים. הם אוספים את הכספים, רוכשים את הציוד והילקוטים ומביאים אותם למינהל החינוך בעירייה.
מינהל החינוך מבצע את חלוקת הילקוטים והציוד לתלמידים דרך רשימות הנמסרות להם מאגף הרווחה המטפל באותן משפחות.
השנה בשל נגיף הקורונה, ופחות חניכים במכללה, נרכשו ילקוטים ללא ציוד.
130 ילקוטים נרכשו מכספי החניכים והועברו למינהל החינוך.
ראש מינהל החינוך מר קובי עמר נפגש עם השוטרים שהביאו את הילקוטים והודה להם בכל פה.
ממינהל החינוך נמסר:" המחווה של השוטרים החניכים מרגשת מאוד. מידי שנה הם רוכשים ציוד וילקוטים ומשמחים את ילדי המשפחות הנזקקות. השנה למרות שלא נרכש ציוד, הם דאגו לרכוש עבור משפחה אחת שבה ארבעה ילדים בחינוך המיוחד ציוד וילקוטים. השוטרים תורמים רבות לקהילה במגוון פעולות התנדבות. כל הכבוד להם".
יישר כוח לשוטרים חניכי המכללה והמון הצלחה לתלמידים בשנת הלימודים הקרובה.








