המתנדבים סייעו לתלמידים לעבור את מעברי החצייה וחילקו חפיסות שוקולד גם לעובדי נקיון ושפ"ע שניקו באזור הת"ת ושהתרגשו מהמחווה.

יוסי גמליאל מנהל מחלקת נוער: "שנת הלימודים נפתחת בשלבים ביום חמישי,שישי וראשון בעז"ה נמשיך לחלק מגדנות ושוקולדים כדי לשמח את התלמידים , זו היא ערבות הדדית אמתית בהובלת מח' נוער".