הביקור נפתח בפגישה אישית עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.
לאחר מכאן עלה השר לנקודת התצפית על גג בניין העירייה ושמע סקירה מראש העיר ד"ר בלוך סקירה על התפתחות העיר.
לאחר מכן הסיור הגיע למרכז הורים וילדים ולמועדונית אותה מפעילה עמותת "עזרת אחים" של הרב אברהם קאפ.
ראש העיר ד"ר בלוך סקרה בפני השר וצוותו את האתגרים בתחום הרווחה והשירותים החברתיים ובעיקר את הפער בין הצרכים העצומים לבין תמונת ההצע הקיים.
שר הרווחה והשירותים החברתיים איציק שמולי:
"אני מסכם יום עם המון עשייה חברתית בבית שמש, במהלכו נחשפתי לעירייה פורצת דרך בתחום הרווחה, עם דאגה לכל אזרח, עם שאיפה למצוינות ולחדשנות. אין ספק כי תקופה הקורונה הביאה עימה אתגרים חדשים לשירותי הרווחה בעיר ועם זאת אבקש למסור תודה לראש העיר, הגברת עליזה בלוך, לחבר המועצה, ריצ׳ארד פרס, לעובדי העירייה ולאגפי הרווחה על ביצוע עבודתם במסירות ובמקצועיות בחודשים האחרונים".
ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"מרגש היה להגיע עם שר הרווחה למועדונית רווחה שמפעילה עמותת "עזרת אחים" של הרב אברהם קאפ ולשמוע תושב קורא לשר ואומר לו שהוא גאה להיות שכן של מועדונית כזאת בעיר שלנו. השר התרגש למשמע הדברים. שמחנו היום לארח את שר הרווחה שמולי ולפרוס בפניו את פעילות אגף הרווחה בעיר. השר שמע סקירה על העיר בית שמש המהווה עיר של קהילות , על הפעילות בתקופת הגל הראשון של הקורונה ומוקד המתנדבים העירוני שנוהל על ידי הרווחה. אנחנו מנהלים קשרי עבודה מצויינים עם משרד הרווחה ואין לי ספק שאלו ימשכו לטובת הגשמת יעדי הרווחה בעיר"
סגנית רהע וממונת רווחה רינה הולנדר:
"אני שמחה ששר הרווחה בביקורו הבין שיש פער גדול בין הצרכים בשטח לבין המציאות, למרות שיש לנו אגף רווחה מדהים שמתפקד בצורה יוצאת מן הכלל. אני בטוחה שהשר התרשם מפעילות האגף בעיר ושהוא יסייע בידינו בהשגת תקציבים נוספים לטובת חיזוק הפעילות."
רועי לחמנוביץ- דובר עיריית בית שמש.






