במסגרת הכנס הועברו למאבטחים נהלי עבודה מקצועיים לקראת שנת הלימודים תשפ"א, נדונו מקרים ותגובות וחודדו הנחיות חרום. 
עוד חולקו 12 תעודות הוקרה למאבטחים מצטיינים של שנת תש"פ. 

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:"המאבטחים הם המלאכים של העיר בית שמש.פוגשים את היקר לנו מכל כל בוקר בחיוך. לא ויתרנו השנה וקיימנו את הכנס השנתי בשיטת הדרייב אין.זכתה העיר בית שמש שאלו הם מאבטחיה" 

רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש.