ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך: "אנחנו רואים בתלמידים היקרים שלנו מסבירנים חשובים מאד. שנת הלימודים השנה תהיה מורכבת. שילוב של למידה פרונטאלית ולמידה מרחוק. מרחב בית הספר יהיה שונה משנים קודמות. חשיבות ההקפדה על ההנחיות מועצמת והילדים הם שגרירים ומסבירנים שיזיכרו לכולנו את חשיבות השמירה על הנהלים תוך כדי מרוץ היומיום".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.








