התקציבים ישמשו בין היתר, לטובת שיפור ושדרוג הסדרי תנועה ובטיחות בכבישים ברחבי העיר, הקמת חלל עבודה משותף, מרכז הוליסטי לקהילה האתיופית ברחוב הנרקיס, מבנים למוסדות חינוך בשכונה החדשה רמת בית שמש ד' והסדרת נגישות לקראת פתיחת שנת הלימודים.

בפתח הישיבה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך נשאה דברים ואמרה:

"אישרנו היום תקציבים שגייסנו ממשרד התחבורה לשיפור הסדרי התנועה ובטיחות בדרכים במספר מוקדים בהם אירעו בעבר תאונות, אישרנו גם מבנים לשכונה החדשה בבית שמש רמה ד' שהולכת ומתאכלסת והשקענו משאבים רבים בהסדרת נגישות לקראת פתיחת שנת הלימודים. הכספים הללו שאושרו הם בשורה של ממש לעיר".

ראש העיר אף התייחסה לפעילות העירייה בתקופת הקורונה:

"מאז תחילת הקורונה אנו מובילים בעיר פעילות ענפה ואני מלאת הערכה להנהלת העייריה, עובדיה, המתנדבים וארגוני החסד שמסייעים לנו. חילקנו סלי מזון למשפחות, חולקו אלפי ערכות פנאי, סייענו בפינוי מאות משפחות למלוניות ודאגנו להם לחבילות בסופי שבוע.

מוקד העירייה שלנו הפך למוקד שמקשר ומתכלל את כלל פעילויות הסיוע בעיר, קיימנו פעילות סיוע נרחבת לקשישים לרבות פעילות גופנית בטוחה בפארקים. בימים הקרובים נשיק פעילות משמעותית נוספת ונמשיך לעשות הכל כדי שתושבי בית שמש יידעו שגם בתקופה הזו, אתם לא לבד, אנחנו כאן בשבילכם".

ראש העיר איחלה לגולדהירש הצלחה רבה במילוי תפקידו.

סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית: 

"אנו מסיימים ישיבת מליאה חשובה, ובין השאר אישרנו היום בניית קומה שניה למועדון ליוצאי אתיופיה ברחוב הנרקיס.

הפרויקט היה "תקוע" תקופה ארוכה, עד שיו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי הצליח להוציא אותו לפועל.

תודה רבה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על הדחיפה והתמיכה".