הישיבה התקיימה בנוכחות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, יו"ר סיעת הליכוד ח"מ שלום אדרי, מנכ"ל העירייה איתמר בר טוב , רמ"ט ראש העירייה יוחנן מאלי וצוות ניהול הפרויקט.
במסגרת הפרויקט חדש מל ישן לוקחת העירייה על עצמה, בהובלה של רה"ע בלוך וח"מ אדרי, ביצוע של מתיחת פנים לעיר הותיקה תוך שמירה מוקפדת על האופי המיוחד של האזור ועל צביונו.
במסגרת חידוש האזור צעד צעד יתמודד צוות הפרויקט עם תשתיות בנות 60 שנה. הקיף הפרויקט וההשקעה הכוללת בעיר הותיקה עומד על למעלה מ 90 מליון ש"ח. התקציב גוייס על ידי יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי ורה"ע בלוך ממשרד השיכון.
בימים הקרובים תפורסם תוכנית העבודה בה יפורטו רשימת הכבישים, גינות ציבוריות ויתר האתרים שיעברו שיפוץ.
כל הגורמים רתומים למשימת חידוש פנייה של העיר הותיקה. עוד הדגישו בפגישה כי שיפור איכות החיים של התושבים היא העקרון המנחה את הפרויקט "חדש מול ישן".
עוד ביקשו להדגיש מנהלי הפרויקט כי יתכן ובמהלך העבודות יהיה מעט לחוץ ופחות נוח. יעשה כל מאמץ ליידע את התושבים מבעוד מועד בדבר האזורים שעתידה להתחיל בה עבודת השיפוץ.
תוכנית ישן מול חדש היא בשורה גדולה לעיר הותיקה הצפויה להתחדש.המסע יגיע לסיומו המוצלח בשיתוף העירייה והתושבים.
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש.







