הפוסט של יובל בדף הפייסבוק שלו:
"מופע דרייב אין ראשון
אחרי תקופה ארוכה ללא הופעות
נפלה בחלקי הזכות להיות הראשון שמופיע במתחם הדרייב-אין בבית שמש
אמנם היה לי קצת מוזר להופיע למכוניות
ולקבל ציפצופים כמחיאות כפיים
אבל האהבה שלכם הגיע אליי
ישירות לתוך הלב .
תודה רבה לכל הקהל שהגיע
ושבעזרת השם עולם התרבות
יקום שוב לתחייה
בכל פלטפורמה אפשרית
שנזכה להתפרנס בכבוד
לדאוג לתעסוקה לכל אנשי התעשייה
ונמלא את השליחות שלנו
להביא שמחה לעולם
אוהב אתכם
יובל".
סגן ומו"מ ראש העיר משה שטרית:
"ערוץ 12, רשת ב', גיא פינס, ynet
הרשימה ארוכה.. ברוך ה' מכל הארץ באים ומפרגנים על הפסטיבל.
בית שמש על המפה אמרנו?"
קרדיט תמונה - דוברות עיריית בית שמש.






