ראש העיר ד"ר בלוך: "סיירת בית שמש ממשיכה להילחם כנגד נגיף הקורונה. חובתנו להמשיך ולהקפיד על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש
פורסם בתאריך: 05/08/2020 09:59
ראש העיר ד"ר בלוך: "סיירת בית שמש ממשיכה להילחם כנגד נגיף הקורונה. חובתנו להמשיך ולהקפיד על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש