ראש העיר ד"ר בלוך: "סיירת בית שמש ממשיכה להילחם כנגד נגיף הקורונה. חובתנו להמשיך ולהקפיד על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה"

רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש