סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"מיה אופק היא אמנית תושבת עירנו.
במסגרת לימודיה, בחרה מיה לעשות פרויקט גמר בשיתוף מרכז הצעירים של עיריית בית שמש, במרכז הותיק שלנו. תודה מיה!"
תמונה- פייסבוק משה שטרית.
פורסם בתאריך: 04/08/2020 21:21
סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"מיה אופק היא אמנית תושבת עירנו.
במסגרת לימודיה, בחרה מיה לעשות פרויקט גמר בשיתוף מרכז הצעירים של עיריית בית שמש, במרכז הותיק שלנו. תודה מיה!"
תמונה- פייסבוק משה שטרית.