בני הנוער חילקו חומרי הסברה לצורך מניעת התפשטות הקורונה, הם חילקו חבילות מזון למשפחות נזקקות, השתתפו בחפירות ארכיאולוגיות ואף בנו רהיטים.
סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית:
"לבני הנוער- בשמי ובשם ראש העיר עליזה בלוך-תודה לכם, אתם פשוט מדהימים.
תודה למחלקת הנוער, לנהנים בנועם ולמרכז קהילתי זינמן בהנהלת עדי מלכה על ההובלה".
תמונות פייסבוק משה שטרית.






