משה שטרית:

"מי שמרגיש שזה כבר מאחורינו מוזמן להיפגש עם משפחות המגורשים. ודווקא בימים אלו, ימים של מחאות ומאבקים, חשוב לזכור שצריך לדעת גם איך להיאבק בשלטון.

אם נתעלם ממקרים שוליים בקצה, במאבק נגד ההתנתקות השתתפו עשרות אלפים תוך כיבוד הדמוקרטיה הישראלית וכוחות הצבא והמשטרה. גם ברגעים בהם מאוד לא רצינו להתנהג כך.

בתמונה אני והחבר'ה בתקופה בה השיער היה ארוך יותר ושחור יותר.שוב נשוב לכל ישוב".