ח"כ אבוטבול:

"התוכנית הזאת היא שנאת חינם כפשוטו ואין מתאים מהעת הזו ערב ט׳ אב שבו נחרב בית המקדש בגלל שנאת חינם להסיר תוכנית זו. גם אני הצטרפתי לעצומה בדרישה להסיר תוכנית זו".

קישור לעצומה: 

 https://www.atzuma.co.il/daylasheker

לחצו לצפייה בנאומו של הח"כ אבוטבול