ח"כ אבוטבול: 

״בתי הכנסת, זה המתנ״ס שלנו, כל אחד והתרבות שלו, צריכים לכבד את זה. אני לא רואה שום הבדל בין אולם שמגיעים לשם 100 צופים לבין 100 אנשים שבאים לשמוע את החזן בבית כנסת, יש פה עוול שזועק לשמיים. הגבאים לא יכולים להיערך לקראת תשעה באב, שאז מציינים את חורבן בית מקדש והיום אין לנו בתי כנסת, אני סך הכל מצפה שיעשו תו סגול״.

הח״כ הדגיש: לקחו את כל הדברים עם הקשר של אלמנט דתי וחיברו אותם, את המקוואות, והבתי כנסיות ואת הישיבות והגיעו להדבקה של חרדים באחוזים גבוהים, אך אם מפרקים את נושאי הדת לגורמים רואים שמבחינת האחוזים מבתי הכנסיות ההדבקות מועטות״.

לחצו לצפייה בדברי הח"כ.