בעקבות חשיפה לחולה מאומת: מנכ"ל עיריית בית שמש- איתמר ברטוב, גזבר העירייה- אריה ברדוגו, ראש מנהל תפעול- דודו ג'מו, ומנהלת אגף הון אנושי- ענבל אלוש- נכנסו לבידוד עד לתאריך 4/8/20 בו ישובו לעבודה. 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.

שיהיו בשורות טובות.