היח' לאיכות הסביבה מזמינה את הציבור להשתתף בסדנאות ובסיורים השונים שיועברו על ידי מפעילים מקק"ל, רשות העתיקות, מרכז קיימות, תלמידים מתנדבים ועוד.
הפעילויות יחלו בחודש אוגוסט.
יש להרשם לפעילויות בטל' המופיע בתמונה המצורפת.
הפעילויות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.







