באימון השתתפו בני נוער מהעיר בית שמש ומערים נוספות.
מטרת האימון הייתה לדמות ככל הניתן אימון דמה ראשון, לקראת הגיבושים והבחינות הצהליות.
רן חי- מנהל ומאמן ב'אריות שמש':
"האימון נערך כארבע שעות ובמהלכו קבוצת המתאמנים, דחקה את עצמה ממש לקצה וחוותה את התרגילים שעתידים להתבצע באופן זהה במבחן המעשה. אין לי צל של ספק, שהרצון של הנוער שלנו להוכיח את עצמו באימון קשה מעין זה, מציין הישג מדהים עבור בית שמש וכמובן עבור החזון של קבוצתנו שהוא הכשרת בני הנוער, לגיוס לצה"ל וליח' קרביות".








