ראש העיר ד"ר עליזה בלוך :"אני רוצה להצדיע לחמ"ל פינוי חולים שלנו. שילוב כוחות של עובדי עיריית בית שמש , פיקוד העורף וגופי הצלה ורפואה הוליד סיירת בית שמש שעושה הכול למגר את נגיף הקורונה בעיר."
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
פורסם בתאריך: 24/07/2020 13:33
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך :"אני רוצה להצדיע לחמ"ל פינוי חולים שלנו. שילוב כוחות של עובדי עיריית בית שמש , פיקוד העורף וגופי הצלה ורפואה הוליד סיירת בית שמש שעושה הכול למגר את נגיף הקורונה בעיר."
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.