במהלך הסיור מנכ"ל העירייה הכיר את פעילות המרכזים הקהילתיים בשגרה, ובתקופת הקורונה בפרט.
מהנהלת רשת המרכזים הקהילתיים נמסר:
"אנו מודים למנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, שביקש ללמוד ולהכיר את פעילות המרכזים הקהילתיים והמורכבויות השונות. נכונה לנו עבודה משותפת טובה בעתיד, ואנו בטוחים ששיתוף הפעולה והדחיפה קדימה של איתמר יסייעו ויובילו להצלחה משותפת למען התושבים".
במהלך הסיור דובר על תחומי הפעילות השונים והמגוונים בהם עוסקים המרכזים בשיתוף עם אגפי העירייה, וביחד נותנים לקהילות שונות ולגילאים שונים מענים מתאימים ואיכותיים לצרכים החברתיים.






