כפי שדיווחנו, חה״כ איילת שקד הגיעה לבית שמש לפגוש את ראש העירייה, ד״ר עליזה בלוך, וסגנית רה״ע עו״ד רינה הולנדר ולשמוע על התמודדות העיר עם משבר הקורונה.

משם המשיכה למפגש עם בעלי עסקים קטנים בקפה ״בלייקר בייקרי״.

"הגעתי לסיור בבית שמש ופגשתי בעלי עסקים עם דמעות בעיניים. בוכים על מר גורלם שנגזר ללא כל בסיס של נתונים ובעיקר מיואשים ממשלת ישראל שפשוט לא מדברת איתם, לא מתחשבת בהם ולא מבינה את הצרכים שלהם.

אני מזמינה את השרים המנותקים לרדת לשטח, לפגוש בעלי עסקים ולשמוע את הסיפורים והמצוקות מאחורי ההחלטות השרירותיות והחסרות אחריות שהם מקבלים.
חוסר ההחלטיות של הממשלה מייצרת חוסר וודאות אצל כולם. ללא יוצא מן הכלל.

הקורונה הכלכלית קשה עוד יותר מהקורונה הבריאותית. הגיע כבר הזמן שממשלת ישראל תבין את זה".