החמ"ל פינה:
26 חולים פונו למלוניות.
33 חולים ממתינים לשיבוץ פיקוד העורף
במלוניות.
12 חולים שהביעו הסכמה לפינוי
ובתחילת טיפול פיקוד העורף.
דובר עיריית בית שמש.
פורסם בתאריך: 16/07/2020 18:20
החמ"ל פינה:
26 חולים פונו למלוניות.
33 חולים ממתינים לשיבוץ פיקוד העורף
במלוניות.
12 חולים שהביעו הסכמה לפינוי
ובתחילת טיפול פיקוד העורף.
דובר עיריית בית שמש.