ח"כ משה אבוטבול: 

״שלשום ביקרתי בכלא קציעות עם יו״ר ועדת הקורונה הגב׳ יפעת שאשא ביטון.

ראיתי את מצבם ואנחנו חייבים להגן על זכויות האדם הבסיסיות של האסירים. 

גם במהלך השנים הייתי מגיע לבתי כלא כפעיל ציבורי לשמש כחזן  ומסרתי שיעורים והרצאות, ומשכך אני מרבה לשוחח עם אסירים ושומע את מצוקותיהם כמו שאילתה שהגשתי לשר התקשורת על תעריף כרטיסי החיוג היקרים בכלא והשר מנסה כעת לפתוח מכרז להוזלת המחירים.

עוד נושא חשוב שנחשפתי אליו ואותו אני מעלה היום כאן זהו נושא המיזוג בתאים. כיום 7-8 אסירים בתא עם שני מאווררים, זהו חום אימים. צריך מינימום אנושיות הם לא בעלי חיים! איפה כל החכים שנלחמים למען צער בעלי חיים? ודאי שהם בענישה אך למרות עברם הפלילי אנחנו אנושיים.

לסיום מילה טובה לשירות בתי הסוהר ולמפקדם גונדר אשר ועקנין על ההצלחה במניעת חדירת הנגיף לשערי הכלא״.

לחצו לנאום המלא.