סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"בוקר טוב ילדי בית שמש, הניידת שלנו עוברת בכניסה לקייטנות, כל ילד/ה שהגיע בזמן יקבל שעון מעורר מתנה."
הקייטנות פועלות הקיץ ע"י רשת המרכזים הקהילתיים, בשיתוף עם מנהל החינוך בראשות סגן ראש העיר הרב ארנרייך, ובתמיכת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ד', החל מה1.7 ועד 6.8.
ילדי הגנים וכיתות א'-ב' נהנים מקייטנה וצהרון שנמשכים עד השעה 16:00 (לילדי כיתות ג'-ד' לא הוצע צהרון.
הילדים נהנים מקייטנות איכותיות ובטיחותיות בעלות של 75 שקלים בלבד.
בברכת קיץ נעים לכולם.







