הח"כ ביקש לשמוע מראש העיר ד"ר עליזה בלוך על חלוקת הקשב הניהולי שלנו בעיר: ניהול עיר והתמודדות עם נגיף הקורונה.
תמונה דובר העירייה.
פורסם בתאריך: 09/07/2020 14:27
הח"כ ביקש לשמוע מראש העיר ד"ר עליזה בלוך על חלוקת הקשב הניהולי שלנו בעיר: ניהול עיר והתמודדות עם נגיף הקורונה.
תמונה דובר העירייה.