נהנים בנועם: 

"תודות לצוות המתנדבים המופלא שלנו השקיע שעות רבות בכל שבוע בכדי להוציא לפועל את החוגים המרתקים: אריאל ספונוב, אוריה ליוש, שיריה, אפרת גרוס , אריאלה הופמן, אשירה לוין, אלישבע פיינברג, אלדר טל, רועי שלמה, שוהם זינגר, אלינוי פחימה, מעיין כהן, דוד גולדמן, רעות בלוך ואילה יסלזון. 

אנו מודים לחונכים המתנדבים שלנו שלימדו את משפחות צמ"יד לנגן על כלי נגינה: 
איילה יסלזון, שני בנוק, נתנאל לוי, משה פטינקין, תמירה גורדון, ישראל המר, נעמי פרימאקף, זיו לויתן, אביטל גורן ורפי טוכמאן. 

מודים לשותפים שלנו במרכז קהילתי לב העיר זינמן  ובמרכז משפחות קשת, ובפרט לעדי מלכא, כוכי פנחס, שמעון, רפי, הודיה ופניאל ושיראל. 

ומודים בכל פה לחברי ועד עמותת 'נהנים בנועם' שמשקיעים ימים כלילות להצלחתה של העמותה ובפרט לשרה אייזן וקרל המבורגר. 

אחרונים חביבים ויקרים לנו מאד- תודה לעיריית בית שמש ולרשת המתנס"ים בית שמש, על שותפות איתנה, ובפרט לראש העיר הגב' ד"ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר מר משה שטרית ולמר עמוס מימוני מאגף תרבות וספורט על כל התמיכה. תודה לכולם, בלעדיכם כל זה לא היה קורה.

במהלך הקיץ הקרוב אנחנו נעבוד על תכנון, שיפור ופיתוח הפרויקטים שלנו". 

יישר כוח לכל העושים במלאכה ובהצלחה בהמשך.