עו"ד הולנדר: 

"כולנו ראינו איך העו"סים עבדו במסירות לילות כימים בתקופת הקורונה. 
עבודת העו"סים מתבצעת ברובה הרחק מאור הזרקורים, לעיתים קרובות שעות העבודה, ובימי שבתון.

רוב מקבלי השירות הינם תושבים נזקקים, אוכלוסיות בלי יחסי ציבור. והעו"ס משקיע בכל אחד ואחד כאילו היה מקרה פרטי בודד- למרות שמאות מקרים כאלה נערמים על שולחנו. 
עבודת העו"ס מהווה את הבסיס והיסוד לחברה תקינה.

וכעת, העו"סים זועקים. זעקתם היא הזעקה של כולנו, עבור חברה טובה יותר, חברה המקדשת את מתן המענה ההולם לחלש ולנזקק.
הממשלה חייבת לספק תנאים מינימליים לעבודת שירותי הרווחה. יותר תקנים, פחות תיקים לכל עו"ס, יותר תוכניות טיפוליות, הגנה על העו"סים מפני אלימות והתפרצות של לקוחות.

השביתה הזו אמנם כואבת דוקא בקרב האוכלוסיות אותן העו"סים כל כך אוהבים ומטפחים. אבל לפעמים, אין ברירה. לפעמים כדי להביא הרבה אור, צריך כמה רגעי חושך. נקווה כולנו שהממשלה תתעשת במהרה, ותספק תנאים מינימליים להמשך עבודת שירותי הרווחה.

יחד עם עמיתיי ברשויות השונות, אני קוראת לממשלה להגיע להסכמות עם העו"סים למען חברה טובה יותר". 

תמונה בהפגנת העו"סים לפני כשבוע.