איגוד העוס"ים והעוסיו"ת הודיע כי החל מיום שני (מחר) יושבתו כל השירותים החברתיים במשרד הרווחה: החינוך, והבריאות, הרשויות המקומיות, ביטוח לאומי, הרשות לשיקום האסיר, יחידות הסיוע לבתי המשפט, חקירות ילדים, פנימיות, וועדות להפסקת הריון. השביתה מוכרזת ללא הגבלת זמן.
הודעת עיריית בית שמש:
"בעקבות שביתת העובדים הסוציאליים,
לא יהיה מענה ולא תתקיים קבלת קהל
באגף הרווחה בעיריית בית שמש.
וזאת עד להודעה חדשה".






