מי שהחל לעבוד, מתבקש לדווח בקישור הזה : httpחs://bit.ly/3iaiV8E
דורשי עבודה חדשים (מפוטרים, מפוטרי קיץ, חל"ת, ומתפטרים) - בצעו רישום ראשוני באתר. לאחר הרישום מתאם ההשמה ייצור עימכם קשר לתיאום פגישה.
כאן נרשמים >>https://bit.ly/3ijRj10
במקביל יש להגיש תביעה לאבטלה למוסד לביטוח לאומי.
דיווח עבור דורשי עבודה שנרשמו בשירות התעסוקה בחודשים מרץ, אפריל, מאי, ויוני הועבר לביטוח הלאומי. לשאלות בנושא זכאות ומועד קבלת דמי אבטלה פנו למוסד לביטוח לאומי.
כל המידע בפירוט בקישור הזה:







