ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"אני מודה ליו"ר סיעת הליכוד ח"מ שלום אדרי על הליווי המשותף במשימה חשובה זו.
הנה האתרים שבעבודה:
רח' זכריה הנביא.
רח' נהר הדן ליד בי"ס "אורות".
סככות חדשות בבי"ס "בגין".
המשך העבודות במתחם בניין העירייה החדש".
תמונות: פייסבוק ראש העיר.






