מר שלום אדרי:
"בקרוב יוכלו התושבים להתאמן במתחם החדיש לנוחיותם ורווחתם. כמו כן בעתיד, יבנו עוד שלושה מתחמים כאלו בעיר הותיקה.
אני מודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך ולשאול פוקס על שיתוף הפעולה המקצועי".
יישר כוח למר אדרי ולכל העושים במלאכה.
פורסם בתאריך: 25/06/2020 11:32
מר שלום אדרי:
"בקרוב יוכלו התושבים להתאמן במתחם החדיש לנוחיותם ורווחתם. כמו כן בעתיד, יבנו עוד שלושה מתחמים כאלו בעיר הותיקה.
אני מודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך ולשאול פוקס על שיתוף הפעולה המקצועי".
יישר כוח למר אדרי ולכל העושים במלאכה.